vrijdag 25 november 2011

E-mailloze vrijdag

Vandaag, vrijdag 25 november 2011, vindt de vierde editie van 'e-mailloze vrijdag' plaats. Dit las ik deze ochtend in de Metro-krant.
Mensen en bedrijven worden opgeroepen om geen of zo weinig mogelijk e-mails te versturen. Initiatiefnemer is Gunnar Michielssen, een communicatieconsultant. Volgens hem worden er dagelijks meer dan 300 miljard mails verstuurd. Ongelooflijk!

Ik weet niet hoe het met jou zit... ik heb er vandaag niet veel van gemerkt.
In tegendeel: op een vrijdag (en deze was geen uitzondering) is het net alsof ik nog meer e-mails ontvang als de andere dagen in de week.
Ofwel ben ik, misschien, naar het einde van de week toe, de mailtjes allemaal wat beu...

Misschien kunnen de positivo's - naar een volgende editie in 2012 toe - hier wel een leuke, positieve actie van maken :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten