dinsdag 15 november 2011

16/11: internationale dag van de verdraagzaamheid

Het lijkt wel alsof we de laatste tijd met z'n allen steeds onverdraagzamer worden. 
Ik zie mensen zich storen aan dingen waarvan ik echt niet snap dat je je er druk over kan maken!
Kinderen die zich als kinderen gedragen maar die toch teveel kabaal maken, muziek die te luid staat, de trein die (weer) te laat is...

Het lijkt wel alsof we zo extreem gevoelig zijn geworden voor de meest kleine dingen.
Ik ga hier geen uitgebreid pleidooi beginnen voor verdraagzaamheid.
Neen... ik wil vooral niet dat je je stoort aan mij ;-)
Maar aub: zullen we ons met z'n allen weer wat minder aan de anderen gaan storen?
MORGEN is een goede dag om hiermee te beginnen! Of waarom niet vandaag al - hoe eerder, hoe beter!

Peace!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten