donderdag 8 december 2011

Mooie schriftjes,kaartjes,...


Anthropology



Overal waar ik kom valt mijn oog op 'mooie schriftjes, notitieboekjes, kaartjes'.

Om allerlei in te noteren: iets leuks dat ik zag, ideetjes voor de positivo's, suggesties van collega-positivo's, details die ik ergens zie en inspirerend werken,... een leuk kaartje om naar een vriend te sturen.
Eén probleem: ik vind die notitieboekjes ook vaak té leuk of té mooi om dan ook te gebruiken! Heb er ondertussen al een hele stapel liggen.



OK! Mijn besluit staat vast:
ik steek al dadelijk een leuk notitieboekje in mijn handtas en wijd het deze week zeker in - ik weet zeker dat ik weer een hele hoop indrukken op doe en die wil noteren!
Wat met de stapel leuke kaartjes?
Ik doe er straks al eentje op de post - misschien wel naar jou!!

Leuk toch ?! Waarom stuur ook jij nu niet een leuk kaartje naar een speciaal iemand...
ps: heb een beetje hetzelfde met kaarsen: té mooi om op te branden...
Maar zelfde besluit: vanavond steek ik er al enkele aan - gezellig!
En... dan kan ik binnenkort op zoek naar nog mooiere... :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten