woensdag 22 juni 2011

Tolt je hoofd ook van de ideeën?

Het overkomt me wel vaker dat m'n hoofd tolt van de ideeën...
Je belandt - toevallig - op een leuke blog. Je vindt er knappe doe-het-zelf-ideetjes. Je klikt op de aanbevolen links en stuit op nog meer coole blogs! Nog ideeën om toe te voegen aan je wenslijstje van 'als ik tijd heb, dan maak ik dat zeker'.
Ondertussen is dat wenslijstje, maar ook de lijst met blogs die ik af en toe probeer te bezoeken al serieus gegroeid. Het wemelt namelijk van de creatieve blogs. Leuk dat er zoveel mensen creatief bezig zijn!

Ik heb dan wel - voorlopig - geen tijd om grote projecten te gaan maken.
Tijd om TV te kijken heb ik al helemaal niet; waarom zou ik ook? Op de blogs die ik ontdek is het veel interessanter. Wondermooie dingen zie ik passeren!
Word ik dan niet onrustig, ongeduldig van die veelheid aan ideeën en impressies?
JA!  maar al die inspirerende dingen: daar word je zo BLIJ van!
Ik laat het dus nog maar wat tollen in m'n hoofd...
En... zolang er in mijn hoofd nog ruimte is voor waanzinnige plannen, zit ik goed...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten